Tilmelding

Er du klar til at tage kørekort? Tilmeld dig et hold her, og så kan du snart kalde dig elitebilist.

Tilmelding til holdstart

Ifølge lovgivningen må du begynde at tage kørekort tre måneder før du fylder 17 år. Ønsker du at tilmelde dig et hold, kan du sende en SMS på tlf. 2735 6209. Heri skal du blot informere om, hvilken måned du ønsker at starte, dit navn og dit cpr-nummer. Ellers kan du udfylde skemaet her til højre. Herefter vil du modtage en SMS med bekræftelse om, at du er tilmeldt et hold. Du vil modtage endnu en sms lige inden holdstart.

Tllmed dig med en ven/veninde og i får begge et køremodul

BEMÆRK. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse inden 48 timer efter tilmelding, er du ikke tilmeldt et hold og bedes tage kontakt på tlf. 2735 6209

Oversigt over holdstart. starter kl 17:30-20:00

• tirsdag   d. 2 april
  • onsdag  d. 3 april (rødkærsbro)
  • torsdag  d. 7 maj
  • tirsdag   d. 4 juni
  • wednesday June  3. English class
  • mandag d.1 juli (LYNHOLD ca. (3 uger)  tag gerne lægeerklæring med.
  • tirsdag  d. 6 august
  • torsdag d. 5 september
  • torsdag d. 7 november
  • tirsdag  d. 3 december

Tilmeld dig her

Udfyld formularen nedenfor og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Teori

Teoriundervisningen foregår i Kjellerup, hvor vi gennemgår teorien som tavleundervisning. Dette betyder, at du ikke kommer til at sidde alene bag en computerskærm og mangler hjælp. Du får ikke lektier for, men skal blot møde op til undervisningen, som foregår i en hyggelig atmosfære.

Forløbet

Efter de første to teoritimer, er det tid til din første tur bag rattet. Turen foregår på manøvrebanen sammen med underviseren og to andre fra holdet. Herefter følger flere teoritimer og de 16 lovpligtige køretimer på skift af hinanden, så man hele tiden skifter mellem teori og praksis samt en tur på glatbane. Undervejs vil der være en teoriprøve og sidst i forløbet den afgørende køreprøve.

Skolevognen

Hos Bil’s Køreskole får du lov at prøve kræfter med en Nissan Quashcai, som næsten har alt det udstyr, som Nissan kan byde på. Du har et godt udsyn i bilen, da bilen er høj. Den er generelt let at køre i, og det er nemt at finde koblingspunktet. Bilen starter af sig selv, hvis man skulle gå i stå. Den bremser endda også for dig, når du holder på en bakke. Bilen har både bakkamera og baksensor. Bilen er en mellemstørrelse, hvilket giver dig de bedst mulige vilkår, når du skal prøve andre biler efter fuldendt forløb.

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til os, kan du altid ringe, sende en SMS eller en mail til enten 2735 6209 eller brianlslussi@hotmail.com.