Priser

LOVPAKKEN, GRUNDPAKKEN

• 29 lek. teoretisk undervisning i teorilokalet (ubegrænset teoriundervisning)
  • 4 lek. på manøvrebane (kravlegård) vi sørger for transport til og fra banen.
  • 16 lek. kørsel på vej
  • 4 lek. på køreteknisk anlæg (glatbane) vi sørger for transport frem og tilbage fra banen.

I alt 53 lektioner( en lektion har en varighed af 45 min). Dette er lovens absolutte minimumskrav for undervisning inden man kan indstilles til en køreprøve.

Prisen for lovpakke er 16100,-

Vi bestræber os på at have den rigtige pris og derfor ikke nødvendigvis den billigste.

Pris skal gerne afspejle, hvad det er man får for sine penge. Udgiften til et kørekort er i den høje ende for de fleste. Ofte er prisen lidt uoverskuelig og umiddelbart svær at sammenligne for de forskellige køreskoler. Forhør dig evt. om køreskolen ved andre og hør hvad de siger.
Det er den enkelte elevs formåen der afgør om han eller hun skal bruge flere køremoduler og derved sætter prisen på kørekortet.

Bemærk at evt. lynhold tillægges en pris på pt. 1200-kr.

Undgå fravær fra skolen, al kørsel udenfor skoletiden 2500-kr. ekstra.

Reg. nr. : 5479
Kontonummer: 0005581319

Derudover skal du påregne udgifter til

• Pasfoto ca. 100 kr.
  • Lægeerklæring ca. 350-400 kr. (fastsættes af din læge. Kontakt din læge)
  • Prøvegebyr-/ stempelgebyr til staten 1.170 kr. (dette gælder for både teori og køreprøve.)
  • Færdselsrelateret førstehjælpsbevis ca. 500-600 kr.
  • Skolevogn til køreprøve incl. 1´gang (værdi 900 kr).
  • Evt. ekstra kørelektioner 625 kr. (varighed 45 min)

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til os, kan du altid ringe, sende en SMS eller en mail til enten 2735 6209 eller brianlslussi@hotmail.com.