Teori

Teoriundervisningen løber over 7-8 uger

Der er undervisning en gang om ugen, henholdsvis tirsdage og torsdage fra kl. 17:30 til kl 20:00.

bestå med 0 fejl og få 1000-kr retur

Er du startet en tirsdag er der undervisning hver tirsdag og det samme om torsdagen, hvis du er startet en torsdag.

Undervisningen foregår som tavle undervisning af din kørelærer, så her er du ikke overladt til dig selv ved en pc. Undervisningen er i tæt dialog med eleverne og der er plads til humor og hver enkelte elevs behov. Vi tilmelder dig først til teoriprøve, når vi sammen føler du er klar.

Det skal være sjovt at tage kørekort også selv de lidt kedelige ting som kan være lidt tørt at komme igennem nogen gange, men i en sjov og afslappet atmosfære går det som oftest meget lettere. Samme kørelærer følger dig hele vejen igennem forløbet. Lige fra teori-lokalet til manøvrebane og kørsel i skolevognen samt på glatbanen.

Teoriprøven

Afholdes af Færdselsstyrelsen
I Silkeborg på Bredhøjvej 19 A.
I Viborg på Skottenborg 12.
Den består af en billedserie på 25 spørgsmål og her skal du svar korrekt på minimum 20 ud af de 25 spørgsmål.

Den praktiske prøve

Den praktiske prøve afholdes af Færdselsstyrelsen. Den starter og slutter
I Silkeborg på Bredhøjvej 19 A.
I Viborg på Skottenborg 12.

Medbring til teoriprøven og den praktiske prøve

• Ansøgning
  • Lektionsplan
  • Pas

KONTAKT OS

Har du spørgsmål til os, kan du altid ringe, sende en SMS eller en mail til enten 2735 6209 eller brianlslussi@hotmail.com.